آژانس مسافرتی

توراروپا|یونان|فرانسه|ارمنستان|قبرس

آژانس مسافرتی

توراروپا|یونان|فرانسه|ارمنستان|قبرس

با تور یونان به مهد تمدن مغرب زمین مسافرت کنید

یونان  کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است.  سرزمین اصلی یونان در جنوب و شرق به وسیله دریای اژه احاطه شده و از غرب به دریای یونان نزدیک است. یونان نام فارسی این کشور است و این نام از ایونیا منطقه یونانی‌نشین آسیای صغیر گرفته شده‌است این کشور به عنوان مهد تمدن مغرب زمین و زادبوم دموکراسی، فلسفه غرب، بازی‌های المپیک، علوم سیاسی، نمایشنامه‌نویسی شناخته می شود فرهنگ یونان در طی هزاران سال تکامل یافته است. در یونان باستان پسرها مهم‌تر از دخترها در نظر گرفته می‌شده‌اند.خاستگاه بسیاری از هنرها همچون تئاتر در یونان و به ویژه در دولت شهر آتن بوده است.

یونان زادگاه بازی‌های المپیک است که برای اولین بار سال ۷۷۶ پیش از میلاد برگزار شده است. کشور یونان همچنین دو بار میزبان بازی‌های نوین المپیک در سالهای ۱۸۹۶ و ۲۰۰۴ میلادی بوده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور یونان , قیمت تور یونان, تور لحظه آخری یونان و تور ارزان یونان به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.avalinsafar.net

تور اروپایی فرانسه

آژانس اولین سفرسورنا با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، تور های اروپایی را با بهترین امکانات جهت سفری به یاد ماندنی برای مسافران برگزار می کند. خدمات آژانس شامل برگزاری انواع تورها، رزرو هتل و بلیط هواپیما مسافر، صدور بیمه برای رفاه بیشتر می باشد.بطور مثال تور فرانسه: برای سفر به این کشور ابتدا لازم است اطلاعاتی را در مورد آن داشته باشید.

تور  فرانسه

کشور فرانسه شامل فرهنگ، هنر، جنبش های اجتماعی متفاوتی نسبت به سایر کشورها می باشد. پایتخت این کشور شهر پاریس است که در قسمت شمالی آن واقع شده است. این شهر از پیشرفته ترین شهر های جهان در زمینه های هنری، فرهنگی، اقصادی به عنوان یکی از مراکز بازرگانی شناخته شده است. از مکان های معروف پاریس می توان به خیابان شانزلیزه، خیابان فبورگ سن انوره و کاخ الیزه اشاره نمود.


موزه لوور :

 موزه لوور معروف پاریس با معماری بسیار زیبا در زمان رنسانس ساخته شده که شامل بیش از 35 هزار اثر هنری در چندین قسمت مختلف را در خود جای داده است. نماد جهانی کشور فرانسه، با برج ایفل پاریس شناخته شده که جزو زیباترین و مشهور ترین سازه های جهان می باشد.



برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور اروپا, قیمت تور اروپا, تور فرانسه و قیمت تور فرانسه  به وب سایت  مراجعه نمایید.

www.avalinsafar.net